Dumnica , plimbari

Nu m-am intors in Puerto Plata 🙂
Doar o duminica pana la Point Pelee, cam o ora de mers cu masina din Windsor .
http://www.pc.gc.ca/eng/pn-np/on/pelee/index.aspx

Adica cel mai sudic punct al Canadei 🙂 nu degeaba iubesc eu Windsorul . 🙂

Dintr-o pura amanare asta e prima data cand ajung aici .Mereu se iveau alte lucruri de facut . Locul este absolut superb …mi-a amintit de Sf Gheorghe Delta oarecum .
Daca e ceva pentru care eu iubesc tara asta este respectul pentru natura pe care il au oamenii … felul cum aleg sa traiasca cu ea …am intalnit in Dominicana de exemplu , o natura superba dar de care  cei ai locului isi bateau joc .Atata mizerie ca in asezarile lor nu am mai vazut din Romania … Superbe peisaje , o natura generoasa dar de care pur si simplu nu le pasa …
La Point Pelee erai impresionat de grija cu care organizau totul in asa fel incat sa te simti bine dar sa nu „ranesti” natura pentru care defapt venisei acolo .

 Bicicleta sa te plimbi cu ele  pe trail…

2 gânduri despre „Dumnica , plimbari

  1. Cristina , blogul meu nu e forum pentru "debate" … dar din respect pentru tine am sa iti raspund: cauta numele celui care are compania care investeste in Romania …ah, e romanesc , foarte romanesc …Nimic nu se s-ar face daca jerpelituri de romani nu ar vinde bucatica cu bucatica tara aia …Nimic nu se face fara complicitatea si lacomia lor …de fapt Romania a fost demult vanduta … Cine a cumparat-o ? Cui ii pasa …mie nu imi mai pasa demult caci bucatica aceea de Romanie care are valoare pentru mine e demult cu mine si nimeni nu mi-o poate lua . Si acum cu permisiunea ta …ma retrag din acest semi-debate … Acesta este blogul meu nu forum .

Lasă un răspuns

