Fifty Shades of Grey

Cred ca e prima carte pe care o citesc cedand „modei”.

Fifty Shades of Grey

Yeap…Strange book 😀
Trec peste oscenitatile sado-maso care nu m-au impresionat … urechile si ochii mei au vazut altele muuuult mai dure si nu m-au impresionat …deci trec peste ele …povestea e simpluta rau …bad guy , turn into good guy..dar e ceva mai mult de atat care ridica intrebari .
Adrenalina …dependenta de drogul numit adrenalina care misca lumea mai puternic decat altele …pentru ca nu banii ne excita  ci puterea pe care o dau …si in sex  tot despre putere este vorba … sexul e un joc in doi care implica putere si control ….si obedienta … Oricat de greu ne-ar veni sa acceptam in general lumea se invarte in jurul banilor si a sexului . Cel care a prins gust banului , al sexului  vrea din ce mai mult , din ce in ce mai sofisticat… nu-l mai satisfac cuvinte precum simplu , curat… vrea mai mult , mai intens , mai dureros , mai dus catre extreme …pana ajunge sa aiba nevoie de atat cat lumea nu poate oferi…exact ca in dependenta de morfina …dozele devin din ce in ce mai letale .
Lucrurile se complica sau se simplifica cand sexul  devine dragoste . In dragoste totul e perfect , unic si te implineste intr-o asemenea masura incat ” vanilla sex ” este intruchiparea visului si suficient pentru un drum catre tot ceea ce iti doresti. Din pacate dragostea , aceea adevarata , nu obisnuinta din cele mai multe relatii , nu prieteniile cu acte in regula …ei bine dragostea e un lucru atat de rar incat cei mai multi nici nu cred ca exista .
Si atunci , tot ce pot face este sa vaneze adrenalina …putere …inutil si pana la epuizare.Sau sa viseze la dragoste si asa se vand carti precum asta . Pentru ca in definitiv putin ajungem sa cunoastem dragoste dar cei mai multi purtam rani …
Pentru ca adevarata dragoste e lucru rar . 
Asa ca iata-ma cedand modei , citind o carte in trend , care nici macar obscena nu mi s-a parut ci doar trista . Aiurea …   
2 gânduri despre „Fifty Shades of Grey

  1. Elena, si eu m-am apucat de ea, dar am abandonat-o. Habar n-am care era concluzia, se pare ca tu ai ajuns la una, am citit cat am citit din ea si am lasat-o balta, pana s-a botit prin geanta. E scrisa in stilul de carte de mega duzina, care pe mine nu ma atrage. Nu pot sa zic ca nu ma prinsese cat de cat pana la punctul la care ajunsesem eu, dar nu chiar asa de mult. Adica n-am ajuns la punctul ei G ca sa o continui, ca sa zic asa :). Contine scene explicite de sex, motiv pentru care aceasta carte nu este recomandat a fi citita prin metrou :))).

  2. Am de obicei o mega alergie la cartile cu publicitate exacerbata …si am mai si gresit evitand carti bune … de exemplu eu nu am citit niciodata Shogun tocmai fiindca eram agasata de trend …Asa ca am vrut sa ii dau o sansa cartii … Nu a fost tocmai o pierdere de vreme a fost interesant de descoperit ce ii atrage la cartea asta …de ce se vorbeste atat despre ea ? Concluzia e cea de mai sus … Drogul numit adrenalina e cel mai tare … unii il incearca la greu , altii doar viseaza la el si altrii , cei putini, nu au nevoie de el pentru ca au gasit echilibrul ,…

Lasă un răspuns

