Vineri la visine :)

E vineri , e libera ,s-a potrivit si cu o vinere libera pentru omul meu asa ca am plecat prin county dupa visine …. no :))) nu dupa visinele din banc :)))
In jurul orasului e plin de ferme (ca doar Essex-ul e vestit pentru asta) . azi am plecat sa gasim una unde putem aduna visine . Asa ca dupa vreo ora de ploaie dimineata ne-am urcat in masina (atentie …eu conduc :)) ) si am pus cap-compas :
 http://www.nickelsorchards.com/contactus.php … La ferma ne-a intapinat o doamna in varsta draguta , Margaret , care ne-a dat cosuri , ne-a arata cele trei hectare de visine si ne-a poftit sa culegem de unde vrem si ce vrem . Pretul era absolut rezonabil …un dolar pe pound .
BTW de acum nu mai comentez NICIODATA pretul la cirese … sunt al naibii de greu de cules asa ca ii inteleg !

Am cules si noi cat am putut , adica vreo 39 lb si am taiat-o catre casa sa facem visinata si dulceata .
Pentru cei din zona dau adresa la ferma : pe Hgway 3 in loc sa faceti dreapta catre Colasanti , faceti stanga pe 34 si va opriti la 1498 …
Oprind la Manning pentru zahar am dat in fata cu un mic magazinel  „Dressed By An Olive ” in plaza cu Zehrs . Citisem ceva candva in Windsor star :http://blogs.windsorstar.com/2012/11/07/1107-olive/

asa ca am intrat de curiozitate . Si m-am indragostit . De magazin , de atmosfera de acolo , de patron care nu numai ca arata mai bine in realitate decat in fotografii (indecent de bine si cu acel vino-ncoace rar)  dar mai si stie o gramada despre uleiuri de masline si despre balsamic .
A urmat o sesiune de degustare uleiuri si balsamic absolut senzationala !
Recomand locul ! Preturile sunt mari dar merita cu varf si indesat … Am plecat cu doua sticlute : unul de ulei midle infuzat in garlic si o sticluta de Lemon sicilian balsamic …  Si am sa reintorc curand acolo pentru ca mi-a ramas inima la un cherry balsamic red divin …
Una peste alta o dupa amiaza superba :

Lasă un răspuns

