FISU si plictiseli bahice din Windsor …

Azi am zi libera si ma invart in lene . E una dintre acele zile cand mi-e lene si sa respir .  Rar , dar mi se intampla . M-am rasfatat singura cu o cafea asteptand thunderstorm-ul  care poate vine , poate nu …
Am aruncat ceva priviri la Universiada , azi finalele pe aparate … Universiada ruseasca ce e drept ….
Au avut grija sa aiba note bune chiar cand nu erau cei mai buni  🙂 doar se tinea in URSS :))
Au plusat la notele rusoaicelor intr-o frenezie chiar si cand ratau la greu … O Mustafina obosita care la sol sta in colt mult mai mult decat este permis in timp ce restul respecta noul cod … greu de crezut ca ar fi fost penalizata ptr asta …
In fine , era ce asteptam avand in vedere locatia …E uimitor ca s-a strecurat Black printre ele si inca ar mai fi putut sa o faca daca nu era ratarea de ieri … Sariturile clar ca au fost sforarite …
Romanii nu au fost decat la baieti care au trimis prima echipa mai putin steaua ( la fete nu avem studente sa trimitem  , in general cum trec in studentie nu mai sunt gimnate  spre deosebire de baietii care sunt vesnici studenti ) . O echipa de locul 7 la universiada , ma gandesc , la mondiale pe ce loc se vor clasa ?
Singurul care ” s-a vazut ” a fost Andrei dar si el e departe de ceea ce poate … E tulbure apa Dambovitei si se pare ca Dumnezeu stie incotro curge  dar nu inspre bine …
Nu prea merita sa consumam „cerneala” pe lucruri care nu aduc nimic nou .
Ieri am devenit nostalgica si am aranjat pe tavita dulceata si apa rece asa cum pe vremuri doamnele serveau „mosafirii” in dupa amieze fiebinti …Trebuie sa ma laud …mi-a iesit o dulceata de visine dementiala !

Si am pus si de visinata bineinteles 🙂 Azi ii adaug si alcoolul …

Sa mai spun ca am si MamaJuana Acum  ? :))
Mama Juana (or mamajuana) is a drink from the Dominican Republic that is concocted by allowing rumred wine, and honey to soak in a bottle with tree bark and herbs. The taste is similar to port wine and the color is a deep red.
Gurile rele povestesc ca e un afrodisiac puternic :)) Un chelner din Puerto Plata intrebat daca el bea a raspuns ca nu mai bea 😀 s-a oprit dupa al treilea copil ca era prea mult :))) A fost bancul unei intregi dupa amieze in gasca noastra acolo :))

Afara sta a ploaie desi e cald .

De vreo doua saptamani mancam rosi din productie proprie ca in fiecare vara …sa mai povestesc cat de bine merg cu dresingurile de ulei si balsamic cumparate saptaman trecuta , alaturi de o mana de masline si ceva busuioc presarat deasupra ?

Cred ca pasarile au inebunit …cuibul de sub deck e deja ocupat cu al treilea rand de oua anul asta !
Cred ca au dat iama in MamaJuana :))

Deci vine sau nu  ploaia ? Va povestesc maine dupa ce trece „potopul ” 🙂

2 gânduri despre „FISU si plictiseli bahice din Windsor …

Lasă un răspuns

