Sunna Kashfa

Am stat de vorba cu o femeie . Muslim , sunna kashfa … asta inseamna ca i s-a indepartat o parte din clitoris si i-a fost acoperita prin sutura o mare parte din oraganele genitale …
Este o traditie a muslimilor si am incercat sa mi-o explic . A fost comparata cu cea a circumciziei barbatilor .Dar este mult mai  brutala . Personal nu am fost niciodata de acord cu circumcizia baietilor dintr-un motiv  medical : bucatica aia de piele are un rol medical … a o indeparta  din motive religioase , estetetice sau de oricare ordin ar fi este stupid . 
La fel si cu sunna …este inuman ce se intampla cu fetele astea si mai trist este ca ele o accepta ca pe o onoare …. Caramba …daca asculti argumentatia te umpli de furie …Femeile ar trebui sa simta cat mai putina placere . Placerea trebuie sa fie numai a barbatilor .Daca ele se bucura cand fac sex sunt pangarite ,murdarite …
Serios !?
Sunt nascuta in anii 60 … in adolescenta mea auzeam frecvent in jurul meu vorbindu-se despre maritis si sex in expresii : „draga mea , sexul este o chestie pe care barbatii o vor si tu trebuie sa stai frumos cand vor ei ca sa  iti faca copii si fiindca asa trebuie ca ei , barbatii , au nevoi ” . Really ? Doar ei au nevoi ?  Tu ca femeie nu ar trebui sa simti nimic , sa te bucuri  de dragoste ? Cuvantul orgasm a  inceput sa fie pronuntat mai cu curaj mult mai tarziu , dupa anii 90 . 
Asa ca nu pot sa accept o practica cum e sunna  nici medical – mi se pare invalidanta pentru femeie – si nici moral sau echitabil . Ca femeie ai aceleasi drepturi ca si barbatul in a te bucura de dragoste ,de placere . Nu trebuie sa se transforme intr-un cosmar , intr-un chin doar pentru orgoliul masculin .
De ce oare a face dragoste trebuie sa se transforme in ceva murdar in mintile intortocheate ale lor ? Pana ca capat cred ca asta este cea mai frumoasa rugaciune pe care o poti inalta oricarui Dumnezeu  din oricare colt al acestui pamant ! Iar daca as fi barbat  m-as simti rusinat sa nu imi doresc ca femeia cu care fac dragoste sa simta aceasi placere ca si mine …
Lasă un răspuns

