Avem print…(update video)

Uite ca se nascu si mult asteptatul print . Pana la capat tuturora ne plac povestile cu regi si regine , printi si printese . Asa ca ne-am lasat prinsi si de povestea asta si ne-am bucurat de toata intamplarea . Recunosc ca sunt usor regalista in convingeri si asta se datoreaza lui taica-miu , care mi-a imprimat respectul pentru regalitate , si deasemeni  convingerii ca o casa regala ar fi costat infinit mai putin Romania si ar fi fost furata mult mai putin decat o face clica politica romaneasca indiferent de culoarea ei .
Numele printului m-a dezamagit un pic : George Alexander Louis …banal . Ma intreb cum il vor striga .
Zilele astea am rasfoit cateva dintre filmarile din vacanta si am selectat cate ceva din categoria Dominicana dominicanilor . Salbatica , saraca , ravasitor de frumoasa , parfumata cu arome de dolce far niente . Mi-a placut sa o bat la picior dar recunosc ca nu as vrea sa locuiesc acolo  permanent .

Si cam atata ca se facu de seara lume … noapte buna 🙂

2 gânduri despre „Avem print…(update video)

  1. Da ,stiu 🙂 Dar parca as fi vrut ceva mai special nu clasc :)) Deeh , inca mai credem in povesti cu printi sau ne facem sa credem desi am "crescut mari" :))

Lasă un răspuns

