What about Lolita ?

So … unul dintre articolasele care s-au peridat pe facebook  declamau  cele mai erotice carti ale istoriei …Damn ,in prima pozitie se afla o carte pe care nu o citisem ,never-ever …Lolita .Vladimir Nabokov. Fiind in pana de literatura  ma apuc sa o citesc incercand sa descopar ce o face atat de grozava .
Cred ca a fost una dintre cele mai mari pierderi de timp  din viata mea si slava Domnului ca mi-au mai picat carti proaste in mana .
Si poate nu atat prin stilul in care a fost scrisa cat prin punctul de vedere destul de ingust al celui ce se confeseaza si transforma un copil de 12 ani intr-o corupatoare de barbati . Felul vulgar in care incearca sa-si justifice sexualitatea anormala este penibil si pueril . Ai senzatia ca ai in fata un copil care incearca sa-si motivezeze  furtul unei inghetate  in fata unei mame superindulgente . Ai impresia ca de fapt se crede o victima . E penibil si trist intodeauna sa vezi un barbat care nu e in stare sa-si asume responsabilitati in viata .
Deci una peste alta Lolita este o mare pierdere de vreme , o carte fara substanta si penibila .
Ma intreb ce o pozitioneaza in top 10 al cartilor erotice ? Altceva decat ca a fost scrisa intr-o epoca puritana de un „urmas” al lui Rasputin ? 🙂
|Pana una alta kindle-ul meu se a murit , la propriu  dupa cativa ani de folosire intensa … Asa ca e timpul pentru unul nou si am sa ma opresc la modelul asta .
http://www.amazon.ca/dp/B007HCCOD0?country=CA
Sau asta
http://www.amazon.ca/gp/product/B007OZO03M/ref=famstripe_kp
 Pareri ? 🙂

7 gânduri despre „What about Lolita ?

  1. Multam Radu dar sunt fan kindle in materie de ereader .si in plus aseara tarziu kindle-ul a inviat subit – probabil incercarile mele de a-l resuscita dupa indicatiile luste de pe Google au dat roadec… De schimbat tot il schimb probabil cu un paper white 🙂

  2. Nu stiu daca stii, dar poti citi formatul kindle si de pe pc/mac/tableta si chiar tel prin apps gratuite de pe amazon.Eu as alege o tableta fiindca poate fi utilizata si la multe alte chestii.

  3. Elena, eu am alte sentimente vizavi de cartea lui Nabokov :). Nu stiu cat de erotica este, dar Lolita este una dintre cele mai bine scrise carti pe care le-am citit ever. La stil ma refer. Stilul lui Nabokov este inconfundabil. I love Lolita :).

  4. Iti recomand si "Invitatie la esafod" si "Ada sau ardoarea". Am citit si "Vorbeste, memorie!", autobiografia lui, in care vorbeste si despre pasiunea lui despre fluturi. Nabokov is one of the best.

  5. Multam , nu stiu de ce dar nu mi s-a apropiat deloc de suflet stilul lui . O sa-i incerc autobiografia cu prima ocazie … Dupa ce imi trece aversiunea ptr stilul lui ca mie cand imi intra cu noduri o carte cu greu trec peste primul soc 🙂

Lasă un răspuns

