Stop joc !

Gata ! Stop joc la dieta ! Eu fara ciocolata si prajituri nu mai vreau ! Seriously ?
E drept ca nu mananc cu tonele dulciuri dar nici sa ajung sa  visez la ele nu vreau  . Pentru ca , la naiba , azinoapte visam de zor prajituri si dulceata de visine …
Pot sa nu mai mananc in viata mea cartofi de nici un fel  sau paine dar dulciuri  ?!! … zau ca nu ma incanta ideea de a nu le mai savura !
O sa incerc sa controlez greutatea pe care am obtinut-o pana acum dar fara sa mai inghit in sec :)))
Vreme de vara indiana la noi … Cald si frumos chiar si dimineata . Ne pregatim de Thanksgiving Day si  avem pentru ce multumi  .
Asteptam  vesti bune in urmatoarele saptamani  … si ne pregatim pentru asta .
Noi , cu ale noastre de toamna …mai o muratura , mai o varza de pus …
Mi-am luat o jucarie noua . Casa era dotata cu tevi ptr central vacuum  . Asa ca m-am hotarat si am luat si unitatea centrala (locata in garaj ). Isi merita fiecare banut .  Minimalizeaza timpul dar si efortul … si zau ca in ultima perioada timpul a devenit foarte pretios pentru mine !
Mai am de investit si intr-un chest frezer (nu m-am hotarat la brand ) si ma linistesc . Pana de Craciun 🙂

Lasă un răspuns

