Go gold Canada !

Din plictiseala , in weekendul asta am rasfoit piesele romanesti pentru Eurovision . Nici o surpriza , un deja vu (auzit) total . Ce-i de la Bere Gratis , pe care altfel ii iubesc , si-au copiat linia melodica a altor piese (e drept ale lor ) . Restul daca stai sa le asculti e imposibil sa nu realizezi ca sunt inspirate din ceea ce este la moda acum …. Plictisitor . Oare chiar se mai compune muzica pe acolo ? Pentru ca daca ar fi sa ma iau dupa selectia asta Eurovision nu prea as crede .
In rest saptamana asta am fost canadianca si am invatat sa ma uit la hockey . Si mama , mama ce le-am mai dat bataie la toti :)) Asaca saptamana asta am strigat :Go gold Canada !
De departe cea mai dementiala meme pe facebook a fost asta :

Sportul este turnirul cavaleresc medieval . Este forma prin care ne invingem limitele cand suntem  noi cei care ne intrecem . Ii iubim pe castigatori cand suntem spectatori  ,Ne intristam cand ai nostri sunt invinsi . Si mergem mai departe . Pentru ca avem nevoie de adrenalina pe care sportul ne-o da . Indiferent daca suntem sportivi sau fani .
Am cules de pe site-ul clubului doua poze pe care le iubesc pentru ca mi-e draga si fatuca asta mica  :

Lasă un răspuns

