Home

De curand unul dintre ai mei a dat un raspuns : aici e „acasa” . Si am inteles ceea ce in urma cu 6 ani doar intuiam : acasa aste acolo unde iti este inima , acolo unde iti sunt cei  dragi . Nu poti spune acasa unui spatiu geografic dar cu siguranta poti numi  un virtual spatiu sufletesc acasa .
Acasa este alaturi de cei pe care ii iubesti . Si daca cineva pune  altceva mai presus decat familie si dragoste  nu pot sa spun decat ca imi pare rau de el .
In 2008 , pana sa se intoarca de la facultate fiica mea , un  roman canadian imi spunea :”Sa aiba grija sa nu isi lase inima in Romania ! Asta e cel mai greu de dus …”
A fost inteleapta si norocoasa . Inima a urmat-o . Pentru ca fara ea ar fi fost greu .
Da , acasa nu este un loc ci un spatiu in suflet . Iar daca sufletului nu-i sunt de ajuns cei pe care ii iubeste si care il iubesc e timpul sa iti pui intrebari .
Pentru ca poti bate lumea , te poti indragosti de locuri dar acasa e acolo unde iti construiesti cuibul .Iar cuibul meu l-am ales aici .Tot restul e doar vorbarie .

Lasă un răspuns

