Cu primavara in ganduri .

Timida a inceput primavara sa ne faca ochi dulci  . Cea mai grea iarna de vreo 30 si ceva de ani incoace . Asa imi spun batranii mei pacienti .
Windsorul nu-i invatat cu ierni de asa calibru …
Dar nici noi 🙂 . Dar ce nu te omoara te intareste  .
Si trece .A dat coltul la flori .Si am inceput sa fac planuri de gradinarit .

Polonezii (magazinul ) mi-au facut o surpriza si pe langa n-spele miii de feluri de bors de al lor au adus si de al nostru . Si uite asa imi fac eu „datoria” fata de  Romania …. cumparand  .

In rest Romania a inceput sa ma plictiseasca . Nici macar  efortul de a mai urmarii ce se intampla nu mi se mai pare ca merita depus . O alta lume . departe,  care  imi pare ca isi merita destinul .
Peste nici o luna voi fi bunica . Inca nu ma vad .Mental vorbind inca nu ma simt bunica . Dar  timpul nu te intreaba .Ca voi fi sau nu pregatita , asta e , trebuie sa te adaptezi femeie ! :))

2 gânduri despre „Cu primavara in ganduri .

  1. Felicitari ! esti o bunica tanara, in putere, care are atata suflet de dat :). Fiinta asta mica te va iubi neconditionat si te vei topi de dragul ei !

  2. Probabil ca da …. ador copii in general 🙂 Nu exista bucurie mai mare decat cea de a privi un copil crescand , de a-l vedea zambind , descoperind lumea . Ochii unui copil , primele lui cuvinte …iata bucurii pentru care merita sa traiesti .

Lasă un răspuns

