Fericirea in forma simpla …

Sunt intr-una dintre acele zile cand parca toate merg de la sine .
Mi-e bine !
Toate merg ok . Ne pregatim de concurs , sunt provincialele in weekendul care vine si spre bucuria mea vor fi in Windsor . am ocazia sa imi vad favoritii live 🙂
Am luat bilete la Santana  pentru iunie … mi-este atat de draga muzica lui .

Asta e unul dintre cantecele care m-au facut sa ma indragostesc de chitara lui …
Iar apoi  …

Avem nevoie de emotii  . Omul este o fiinta care in mod normal  are nevoie de emotii . Fie ca le gasim in muzica , intr-o carte buna , intr-o intamplare din viata noastra …
Avem nevoie de emotii , avem nevoie sa invatam sa iubim  ,sa primim iubire …
Sunt aproape fericita cu ce sunt si ce am . Fericirea absoluta am invatat , uneori dureros , ca nu exista . Dar in loc sa astept acel neatins moment de fericire absoluta am ales sa traiesc din plin fiecare clipa de bucurie simpla a zilelor obisnuite . Ma bucur fara cer imposibilul de la viata  .
Si uite asa  un concert Santana poate sa fie un mare prilej de bucurie si emotii .

Lasă un răspuns

