Suflet plin de flori

O zi luminata pentru floriile sufletului meu .
Si celei mai importante din viata mea , scanteia sufletului meu , iti doresc sa iti aduca implinerea viselor . E singura data din an cand iti spun Florina . Tot ce iti doresc este sa iti pastrezi pasiunea cu care faci fiecare lucru din viata ta , Copilul meu drag , sa iti iasa toate asa cum ti le doresti !
Florina carui i-am dat viata , asa cum o alta mi-a dat mie . Sarbatoare fericita mama si lacramioare pentru ca stiu cat de mult iti plac !

Lasă un răspuns

