Grandma

Da , sunt de doua zile bunica . E o experienta ciudata . Nu e ce am simtit cand am avut propii mei copii . Nu e acel fantastic sentiment de legatura indestructibila . Cand mi-am atins prima oara fata sau baiatul simteam ca sunt legati de mine , era mai mult decat dragoste , era un soi de fanatism in ce simteam . Cu nepotii e altceva e o dragoste dar diferita. E mai linistit , mai putin patimas ce simt .
Are parul mamei lui dar fata e a fiului meu .

Ce simt acum este ce simt in general de fiecare data cand se naste un copil . O mare bucurie . Bucatele acestea mici de om sunt o minune care lumineaza tot in jur . Sunt ca un drum deabia inceput , o carte caruia ii deschizi prima pagina .
Ce va deveni este rezultatul unui tot la care toti cei din viata lui contribuie : parinti , bunici , familie , familie …
Annabelle Cristina intra in viata in saptamana patimilor …sper sa stinga cateva si sa stie sa faca alegeri in viata …pentru ca drumul nostru e mereu presarat de rascruci in care TREBUIE sa facem alegeri …nu intodeauna cele mai bune dar de multe ori fara sa le putem repara .
Bine ai venit Annabelle Cristina !

Un gând despre „Grandma

Lasă un răspuns

