Cald si tare bine :)

O zi superba azi  , imi beau cafeaua  afara , rasfoiesc bloguri si  facebook afara pe deck (noroc cu tableta pe care o  pot cara oriunde ) …. Cred ca  ma voi urca in masina sa o tai prin County ….
De azi dimineata imi suna in minte o melodie tare draga (iar trupa imi este si mai draga ) :

Ieri am stat la plaja 🙂  . Cu temperaturi de peste 20 de grade si soare superb a fost o  zi superba  sa luam masa in familie  . Bella ( asa m-am hotarat sa o strig :)) )  . Annabelle e prea lung , Cristina  nu imi vine  . Anna  nu imi place asa ca alternativa e Bella  (pe stil italian 😀 si nu englezescul Belle ) .
A fost  si ea la noi  . Dupa ce au facut o visita la spital (check up pentru bilirubina ) au venit si ei .
Azi cred ca  iau la rand serele sa cumpar rasaduri de flori  . E timpul sa gradinaresc cate ceva  . Din pacate cativa trandafiri au murit peste iarna  . CEa mai rece iarna din ultimi 100 de ani si-a cerut tributul  . Asta e …. dar uite asa am eu ocazia sa reinoiesc landscapingul :)) 
Mai putin norocosi de ziua asta sunt copii . Ei trebuie sa lucreze . Gimnastica nu  trebuie sa faca prea multa pauza . In plus weekendul viitor au concurs cele mici . Primul lor concurs . Invitational  , e drept dar emotiile sunt emotii .
Noroc cu aplicatia Beyond the score . In felul asta chiar daca nu merg dupa ele le pot urmarii notele on-line 🙂 chiar si de pe telefon  (cat de departe sunt vremurile in care asteptam sa se intoarca copilul de la  Buzau(focsani ,etc ) ca sa aflu ce au facut  :))) – nu telefon mobil  , nu internet :))))
Asa ca ce mai poveste , ma duc sa dau iama pe la sere ca a venit caldura :))
Lasă un răspuns

