Important e ce si cum gandesc …

Deci sa recapitulam ..
Ieri am pierdut ceva timp cu Eurovisionul …Cat sunt pe la bucatarie trebuie sa mearga televizoul ca sa nu ma plictisesc  :)) Si cum am facut (eu singurica 🙂 ) Apple Tv sa aiba XBMC , am si toate canalele romanesti pe TV – lucrare grea dara am  dat-o gata 😀 .
Asa ca pune dandanau  , sa urmez trend-ul facebook si dau pe Eurovision …
Slabutz rau , melodi parca reciclate  , deja vu show-ul …ai nostri ? prafuiti incercau sa copie atitudini de dive .El tzipa o engleza care te cam zgaraia pe la simtul auzului  , dar deh nimeni nu se asteapta la minuni .Paula , cu multe batai de gene , cu atitudini copiate a la Celine Dion ….come om Paula :))
Castigatorul a socat … Melodia  ,draguta , nu extraordinara dar in contextul Eurovisionului de anul asta  nu prea aveai ce alege .
Vocea ? Frumoasa ! Fara gluma ! Mesajul ?
Dincolo de orice Motzul ar fi spus-o mai bine decat oricime : NU conteaza CAT de lung ai parul , IMPORTANT e CE si |CUM  GANDESTI !
Alte piese cantate de castigator in alte ocazi spun totul depre vocea lui .

https://youtube.googleapis.com/v/aEK5jNKcMRQ&source=uds
  Deci concluzia  mea ? Haide sa invatam sa ne uitam si dincolo de ambalaj daca chiar vrem sa descoperim valoarea .

Doamne cat de mult ne lipseste Motzul ! Cat de mult a insemnat aceea generatie 🙂

Lasă un răspuns

