Blog de medic in Romania

Multumita unei bune prietene am dat peste blogul unui medic din Romania . Medic dar si scriitor cu talent . O imaginatie debordanta , cu talent ptr SF .
Revenind la blogul lui , dureros de realist , amar si cinic .
Una din postarile lui e legata de  vaccinari si  cu care nu pot sa nu fiu de acord :

Vaccinaţi dracului copiii!!!

Mai tare ca prefăcuţii mă enervează oamenii care se pricep la orice. Nu contează că e vorba de politică, de fotbal, de mecanică auto, de internet, de medicină, de agricultură. Nu! Ei se pricep. Şi emit nişte inepţii monstruoase. Mai periculos este faptul că de multe ori se găsesc prostani mai mari ca ei, care să-i asculte. 
…..
Am avut numeroase discuţii cu tot felul de oameni despre un capitol sensibil acum, în opinia mămicilor facebuciste şi nu numai. Capitolul se numeşte vaccinarea copiilor. Ca de obicei, în vremurile astea caracterizate prin neîncredere în halatul alb, am avut multe contre. Mi s-au băgat în faţă tot felul de opinii, tot felul de teorii ale conspiraţiei, tot felul de cărţi scrise de tot felul de medici. Mi s-au dat tot felul de exemple. Pe care, după cum bine ştiţi, mă piş cu un jet viguros şi neîntrerupt, deoarece subsemnatul nu suferă de boli de prostată.
Pentru toţi oligofrenii, pentru toţi ăştia care au drepturi, dar obligaţii nu, pentru toţi nevroticii care au pretenţia ca medicul să le explice fiecare gest de sute de ori, pentru mămicile inconştiente, pentru colegii semidocţi, pentru fanaticii religioşi, pentru debilii care cred că fac facultate de medicină pe net, pentru toţi aceştia am un îndemn: citiţi dracului ce vă scriu eu mai jos şi nu-mi mai vomitaţi argumente de tot rahatul că vă iau la palme.
Trecand dincolo de retorica lui pur literara  nu poti sa nu fi de acord cu enuntul lui .
A fost o placere sa ii descopar blogul .
Trebuie sa recunosc ca nu pot sa nu admir o persoana suficient de sensibila incat sa lupte in medicina de la tara, in Romania  . Jos palaria domnule doctor !

Lasă un răspuns

