Ok ! Maine  fac 50 si nu imi simt deloc varsta .
Ce aiurea mi se pare . Inauntrul meu am ramas aceeasi minte care indrazneste sa viseze si sa caute  . Am fost norocoasa ca am mostenit o constitutie sanatoasa si  niciodata nu am intrecut masura in nimic . Din toate cate putin . Norocul meu pana acum  . Inca nu am intrat in revizie  :))
Bilant ? Am facut in viata cate putin din fiecare , am invatat intodeauna mai mult decat mi-a fost necesara , am vazut lucrurile la care visam , am trecut un ocean si am inceput o alta viata . Inca iubesc (stiu , suna stranniu dara atatia oameni uita sa iubeasca ) , sunt iubita , pot planui zia de maine , copii sunt fericiti si fac lucruri la acare nici nu ar fi visat daca nu am fi luat viata in piept …
Mi-am adunata curajul si mi-am invins temerile  in viata .
Imi fac planuri de vacanta in locuri exotice (dupa o viata in Romania unde cuvantul vacanta nu avea valoare ) …Oare ce mi-as mai putea dori ?

3 gânduri despre „

  1. Felicitari! Frumos, tare frumos si inspirant! Va doresc o viata lunga si frumoasa alaturi de familia dumneavoastra minunata! La multi ani! (A. din Franta, o cititoare si admiratoare a blogului de multa vreme)

Lasă un răspuns

