Sa vina weekendul !!!!

Un weekend linistit . Copii sunt plecati la nationalul de gimnastica de la Ottawa . (unul gymnast,  altul antrenor 🙂 ) .  O sa ma uit pe ei pe wb (concursul este live pe net prb aici   http://download.isiglobal.ca/gymnastics/live.html  )
Asa ca nu  incerc sa imi fac planuri marete  . O sa petrec ceva timp cu Annabelle (babysitting :)) ) .
De ziua mea am primit o jucarie pe care mi-o doream dar a fost o surpriza :)) una cu adevarat bine pazita :

 Un Ferrari pentru bucatarie :)))  ( recunosc ca eu nu mi l-as fi cumparat – as fi gasit oricand  altceva pe care sa dau aproape 400 de dolari 🙂 )

E greu sa stingi 50 de lumanari 🙂

6 gânduri despre „Sa vina weekendul !!!!

Lasă un răspuns

