Dam cu banul ?

Ce mai facem  ? Plictiseli si nu prea .
Am fost la Santana si am plecat vrajita . Omul asta e magic . Rock , latino , jazz toate intr-o asemenea armonie incat iti taie rasuflarea . A tinut sala in picioare .
Carlos Santana . Jos palaria !

Azi am votat . Primul meu vot in Canada . Ce te izbeste e diferenta intre isteria votarii in Romania (pe de o parte ) si calmul si bunul simt canadian . No comment !
A inceput Mondialul de fotbal si  peste tot vezi numai masini impodobite cu steaguri din toata lumea … Calificata 😀
Romania nema ca e stearsa demult de pe harta fotbalului . Si cand te gandesti ca era o vreme in care ieseam noaptea dansand  pe strazi sabatorind victorii …Eroii de atunci fac acum puscarie . Romania e bolnava . Un cancer  metastatazic ii imbolnaveste pe toti . Se razboiesc intre ei , oamenii au o scara de valori deformata . Bine , rau …nimeni nu mai stie care e .
Nu mai avem ce face pentru ea .Putem ajuta doar paleativ (cazuri )  , in nici un caz curativ .
Dar hai sa nu vorbim de lucruri triste .
Annabelle se deschide pe zi ce trece , este adorabila …. Seamana cu  fii-miu rupta bucatica . Rade exact asa cum radea el , cu ochi cu tot :))

Acum am o problema .Mare . Unde plec in concediu ? Evident ca vreau sa plec in sud . Am nevoie de liniste , de stat cu burta la soare alaturi de un pahar de mojito  .
Cuba ? sau Mexic  ? Jamaica ?  Costa Rica ? Habar nu am . Cred ca ajung sa dau cu banul :))

Lasă un răspuns

