Oh Canada!

E Canada day …ne tragem un pic rasuflarea . Copii s-au intors din concediu , mai scurt ca asa e cand esti sef si propietar . De obicei muncesti mai mult decat altii . :))
E prima Canada day pentru mine ca si cetatean canadian  si da , o iubesc , simplu pentru lucrurile simple si normale pe care le regasesti aici . Clipul de mai sus vorbeste de lucrurile simple . E drept , stau „la tara” si imi iubesc locul in care traiesc …. Imi petrec vacantele pe aiurea dar ma intorc fiindu-mi dor de „acasa” .
Zilele trecute conduceam si deasupra soselei rotea un vultur … peste tot in jurul tau e natura , vie , adevarata , nepervertita … Asta e ceea ce iubesc .
Sambata ma duc sa imi culeg visine pentru dulceata .A facut si visinul meu anul asta  dar e inca mic . Mi-a iesit de o prajitura 🙂

Bell se face din ce in ce mai mult o copie a lui Cristi cind era mic . Acelasi chef de viata si zambet 🙂

In rest ce mai facem …. mai nimic .Lucruri plictisitoare pentru alti . Leac pentru mine . Enjoy the summer e lozinca . Ne pregatim de vacanta …. Mexic , venim !

Un gând despre „Oh Canada!

Lasă un răspuns

