Sour cherry time …

Am bifat si anul asta visinele pe lista de „to do ” …. adicalea cules si transformat in dulceturi .
Ca si anul trecut au fost 1 $ pe pound si am cules cred vreo 60 lb … sa fie, sa se gaseasca :)) am facut dulceata si am pus si la congelator ptr prajituri .
Am facut si un selfie ca tot e la moda si m-am molipsit de la Fran :)) ( Doar raceal asa nu ne-o trimiti ca nu am nevoie de ea in Mexic marti 😀 )
A fost o dupa amiaza superba …ne-am oprit si la o ferma  care are o macelarie  de unde poti cumpara ce vrei tu in materie de carne  si preparate de carne  . Si toate astea la doar 40 min distanta de Windsor ,

 Am reusit sa ajung si anul asta la Biserica , la carusel …amandinele si  mititei au meritat din plin  🙂

Si fiindca ati avut rabdare pana la sfarsit …o farfurioara cu dulceata, inca calda .

4 gânduri despre „Sour cherry time …

Lasă un răspuns

