Back in Windsor

M-am intors din vacanta . Frumos Mexicul , interesante locuri … ce pot spune ? Ca as mai reveni cu siguranta acolo .
Mi-a placut resortul ( un mare respect pentru ecologie/ natura care m-a impresionat ). Ma trezeam dimineata sa-mi beau cafeaua si dadeam binetze la coatimundi , iguane, caprioare ….
Am fost si prin PLaya del Carmen care mi-a  amintit ca  daca turistic e fain , localnicii nu o duc deloc pe roze . Semana strasnic cu Romania . :))) Au istorie , au frumuseti  , au mandrie ….dar localnicii … eterogena si periculoasa combinatie .
Pe strazi si autostrazi politia patrula cu mitraliere (fara gluma ) si toti spuneau ca de cand au inceput sa faca asta a scazut criminalitatea , jafurile …. Practic ei nu puteau intra intr-un oras fara sa fie controlati  …
Am fost si la X-caret (ishcaret pronunta ei )  . Superb park in care as mai fi stat desi am petrecut o zi intreaga  ….Iar spectacolul de seara este spectacular  .
Am sa pun pur si simplu poze . Nu mai stau sa le aranjez …Doar pozele fac cat o mie de cuvinte 🙂

4 gânduri despre „Back in Windsor

  1. Da , coati …. pasnici si curiosi ca niste pisicute 🙂 resortul are o mare tenta eco … padure de mangrove chiar langa cladiri cu toata fauna si flora respectata .

Lasă un răspuns

