Dimineti

E dimuneata si cafeau a mea fierbinte , black (without sugar , without cream )ma rasfata afara . O beau asa de ani de zile , una dintre amintirile care ma leaga de anumite garzi din grigore . :))
Inca racoare dupa ploaia de azi-noapte asa ca fierbinteala ei este o placere pe care nu mi-o pot refuza .

Ador linistea de dimineata , pacea unei dimineti care promite . E timpul in care ma ascult , in care ma aud . 
Uneori incercam sa fac asta in Bucuresti si nu reuseam … Imi sareau repede in urechi si ochi lucruri care ma deranjeau si distrageau de la visare . Mizerie , nesimtire , salbaticie si aroganta . Toate au transformat orasul acela , atat de dragut altadata , intr-un loc in care nu mai poti visa .
Aici dimineata este numai a mea . 
2 gânduri despre „Dimineti

  1. Totul in viata are un sens, dupa ce am trait greu stim sa apreciem mai mult binele cand il intalnim si sa-l savuram. Va doresc numai dimineti frumoase. (A din FR)

Lasă un răspuns

