Trezireaaa

M-am trezit dimineata la 6 si cu cafeaua fierbinte  in mana m-am instalat pe deck incercand sa prind acele prime momente cand se anima lucrurile  in jur .
Gradina mi-e plina de flori si  legume … Adevarul este ca e fain sa te trezesti  dimineata si sa iti culegi salata proapata , nu ?
Da , am gradina , pun ce vreau eu in ea , nu imi spune nimeni ca am voie sau nu ….spre deosebire de ce cred unii adevarul este ca esti chiar incurajat sa iti cultivi propriile legume . Canadienii asa fac si chiar sunt mandri de asta . Spun asta pentru ca recent am fost intrebata daca in Canada  am voie sa cultiv legume in propria mea curte ….weird …
Momentul acela ar diminetii ar trebui sa fie similar cu o rugaciune sau o incantatie , sa lasi linistea sa te inconjoare fara sa incerci sa rationezi prea mult . Gandim prea mult si incercam poate prea mult sa facem lucrurile „comme il faut ” . Macar atunci ar trebui sa uiti de tot  , chiar si de tine si  te bucuri de unicitatea fiecarei dimineti .
Asa ca sambata dimineata e momentul de rugaciune . Pentru implinirea dorintelor .

4 gânduri despre „Trezireaaa

  1. :))) Gradinaritul e sport national in Canada . De cum vine primavara si pana toamna tarziu .
    Acei copaci sunt plantati intradevar la marginea proprietatii tale , de catre primarie … Mi se pare normal ca primaria sa se ocupe de el ( si intradevar in fiecare primavara vin , ii fac taierile , il ingrijesc , il inlocuiesc daca se intampla sa moara ….
    In rest pun in gradina mea CE VREA SUFLETUL MEU …. Am si vie , si rosii , flori , verdeturi ….
    Acum daca tu stai sa iei de bune ce scrie zuzu in blog :)) be my guest :))))
    La ea e pe sistemul una vede , alta intelege si alta povesteste :)))

Lasă un răspuns

