Labour week-end

Emigrantii se impart  in doua categorii majore : cei ce pleaca in cautare de  munca si cei care pleaca in cautarea unui  nou acasa .

Intre aceste doua categioriii se afla o larga paleta de variabile . Si de categoria in care te autosituezi depinde fericirea ta interioara . Sunt prea des martora celor ce se incapataneaza sa traiasca virtual in Romania si fizic pe aiurea . Si tot ce pot spune e ca imi este mila de ei … Sa traiesti o viata plina de regrete comparand  totul cu minuțiozitate … E trist si epuizant sa treci peste frumusetile vietii doar fiindca verdele are alta nuanta fata de amintirile tale din copilarie … 
Am avut o saptamana frumoasa . Cu Robert cetatean canadian , cu televiziunea  si radio dupa el 🙂 ( inca ma mai minunez de profesionismul lor comparativ cu stirile romanesti gen : ” a dat lovitura” – dar am uitat …in Romania de fala este „sa dai lovitura ” sau sa șochezi  :))) )

Apoi am avut gimnastica de vazut de la Pan Americane de la Mississauga …. calificari pentru la anul dar fain de vazut . Am admirat Site-ul specializat in transmisii sportive :
Apoi am urmarit gimnastica la romani , nationalul  de TVR 2 . Interesant .
Si sambata am „spend some time ” cu nepoata mea.

Si fiindca ma plictiseam, la un moment dat m-am apucat de prajituri . Inca putin si ma ” baneaza ” copii de la intrat in bucatarie  . No more sweet …. DIET time ! :))) 
Un gând despre „Labour week-end

Lasă un răspuns

