Thanksgiving days !

Acum 29 de ani spuneam da . Tot acum 29 de ani concepeam  pe cea care avea sa-mi aduca bucuria in viata de atunci incoace 🙂 Moantza .
Intr-un fel anume aceasta aniversare se aseaza pe sarbatoarea tarii in care am ajuns sa apartin .
Thanksgiving days !
Multumesc pentru locul in care am ajuns , pentru copii minunati , pentru felul in care sunt iubita , pentru ce am devenit , pentru fricile pe care am reusit sa mi le inving , pentru oamenii adevarati care ma inconjoara . Multumesc pentru incercarile prin care am reusit sa trec .
Pentru mine tot ceea ce cer este  puterea si intelepciune de a face alegeri intelepte .
Pentru cei ce ii iubesc Dumnezeu stie ce imi doresc .
La anul vor fi 30 si ma gandesc serios la un” vow renewal  ceremony ” . Aici , cu familia sau undeva in Sud ori in alt colt de lume ? Cred ca o meritam . Fie o vacanta , fie o ceremonie .

2 gânduri despre „Thanksgiving days !

  1. In Canada sau oriunde alta parte , e la fel … nu e vorba decat toleranta . cat stim sa lasam ,cat de mult ne intelegem defectele si cat de mult ne acceptam limitele .
    Singura diferenta intre Canada si Romania este data de posibilitatea reala a putea face fata unui divort material vorbind si in al doilea rand de mentalitatea culturala si sociala vis-a-vis de o femeie divortata .
    Cuplurile facute sa reziste vor rezista si in Canada , si in Romania si oriunde alta parte … care nu , pot fi artificial mentinute dar la primul vant cad .

Lasă un răspuns

