despre nimicuri

Cica a nins in Bucuresti … Let me guess … I-a luat pe nepregatite 🙂
Joia trecuta a avut loc premierea filmului despre tatal meu la HBO .

http://m.mediafax.ro/cultura-media/documentarul-omul-pasare-despre-cel-mai-in-varsta-pilot-roman-inca-in-activitate-la-hbo-video-13406977

«HBO Wall

Daca as afisa o falsa modestie ar fi neadevarat . Sunt mandra de el de deabia imi incap in piele :))
Inca nu am vazut filmul .Sunt curioasa ce au reusit autorii sa faca din subiectul asta .
Asta nu schimba perceptia pe care o am eu despre el evident … tata care ma invata sa meg pe bicicleta , tata  pe care il vedeam mesterind intodeauna cate ceva inovativ  … pe care il auzeam vorbind cu radioamatori de prin colturi de lume  de neatins pe vremea lui Ceasca (YO3AJB -asta ii era indicativul 🙂
tata care ii invata pe ceilalti sa zboare  🙂 eu nu am fost eleva lui …probabil ca a considerat ca nu era deontologic 🙂 … tata care langa aerodrom  muncea la o adevarata microferma (gradina, gaini , capre , iepuri , porc si chiar o vitica de lapte) ca sa aiba ce pune pe masa la 3 copii  in anii aia ai comunismului .
tata care se intorcea cu trofee si lucruri frumoase de prin alte tari … tata pe care il admiram , uitand sa-l iubesc … tata ascunzandu-si ochii plansi in ziua in care il aducea in coma cu avionul de la Tg Mures pe fratele meu  … El si Trucmer decolasera catre TgMures fara aprobare de zbor , intr-o zi cu restrictii (Ceausescu  venea cu un  presedinte de stat African si nimic nu mai trebuia sa se miste de la sol ).. Trucmer a zis ca pot sa traga ca el nu il lasa pe Luci sa moara acolo …
L-au adus fara asistenta medicala doar ei doi (avionul era prea mic – o Vilga ).. Ce ani pentru Dumnezeu .
Tata iubit de femei pe care le vrajea :)) si inca o face
tata … Nepotii mei  vor avea ceva despre el si asta e important  pentru mine 🙂
Astept sa vad filmul .
Intre timp ne pregatim de primul Hallowen al nepoatei mele .
I-am luat costum .Lady bug …. Pentru tampiti care cred ca e altceva decat fun si incrimineaza …scutiti-ma … e la fel de pagana ca si mascatii din moldova ca si capra sau mersul cu ursul …E distractie si daca sunteti destul de ofiliti sa nu va distrati sau nu va lasati copii sa se distreze … Problema voastra .
Natura umana e ludica … Ne jucam si daca nu am mai face-o am putea sa ne pregatim singuri deja  sfarsitul . Sunt lucruri pe care le-am invatat de la tatal meu . Indrazneste si fa intodeauna ce crezi ca nu se poate face . Construieste ceea ce nu exista inca si fa exact ce te face fericit .Limitele sunt pentru oamenii marunti .

  Se poarta selfie :))

 Vremea inca tine cu noi , sunt 18 grade afara si e superb .

6 gânduri despre „despre nimicuri

Lasă un răspuns

