Asteptam Craciunul

Dac e vre-un lucru care ma calca pe nervi  mai mult pe facebook acela e abundenta de sfaturi naturiste gen ” miracolul” ….toate sunt „la indemana” . Sau „secretul unui medic celebru”  ….care medic daca cauti afli ca nu e medic de fapt … Toata lumea da sfaturi si „sharuieste” 😀

Oricum daca le asculti si urmezi ar trebui sa traiesti 100 de ani fara reparatii capitale . Asa doar cu terapi de facebook . Sa fereasca sfantul sa le arati cu degetul ce prostii spun si ca de fapt multe din indicatiile pretioase pot face chiar rau !

Iarna ne rasfata . Cu vreme buna care nu aminteste nici pe departe cu iarna trecuta 🙂

Si ne rasfatam si noi . Adica eu . Mi-am luat-o pe Maricica . O vedeti mai jos in poza . Zilnic da cu matura saracuta :))

Si cum masina mea de spalat a decis sa se revolte si sa dea coltul a trebuit sa luam si o pereche noua pentru laundry . Samsung care arata precum rachetele la comenzi . Luni vine si va povestesc ce fac dragutele . Aaa btw au si conexie la internet 🙂

In rest ne petrecem timpul in asteptarea Craciunului . Eu mai mult cu nepoata-mea cand am timp .

1419175021862-4322633031419175084718-70551261

2 gânduri despre „Asteptam Craciunul

Lasă un răspuns

