Craciun luminat dragilor :)

FB_IMG_1419522204751Si iata Craciunul e aici . Cu daruri si da , cu colindatori . Aseara m-am trezit la usa cu colindatori . Prietenidin Windsor impreuna cu prieteni de ai lor din Montreal mi-au batut la usa cu colinde dragi . Recunosc ca mi-au umplut sufletul de bucurie . Multumim Nicoleta  🙂

A mai trecut un an . Cu  rele .

Cum v-am promis , impresii despre ceea ce numesc eu „rachete”.

20141225_100634_Treverton Crescent20141225_100641_Treverton Crescent

pai da , ca iti trebuie facultate ca sa le descurci cartile de folosire . PROBABIL  ca cei mai multi se opresc la a folosi 2-3 programe . Este inimaginabil cat de multa tehnologie aducem in casele noastre . Cu greu mi-as fi imaginat asta acum  35 de ani . Chiar daca eram un fan SF infocat . Ma bucur nu numai ca sunt contemporana cu schimbarile astea dar si ca am inteligenta sa le inteleg si folosesc . Cred ca ar trebui sa ii multumesc tatei pentru mostenirea genetica . 🙂 si tot lui pentru abilitatea de a invata sa sofez bine la 50 de ani …

Craciun fericit dragilor !

FB_IMG_1419523476131

Lasă un răspuns

