Multumesc

7e32e-img_20131014_180953Multumesc pentru lectiile pe care mi le-a dat anul acesta . Multumesc pentru ca am reusit sa inteleg sensul unor intamplari . Multumesc ca am capatat puterea sa infrunt cele mai grele lovituri fara sa cad . Multumesc ca am fost in stare sa imi apar principiile chiar si atunci cand durerea ma secera . Multumesc .

Uneori lucrurile in viata nu merg asa cum am sperat noi . Multumesc ca am puterea sa le accept .

Multumesc ca am gasit puterea sa accept durerea . Asta e mai greu decat acceptarea unei victorii , nu-i asa ? 🙂

Nu poti face bine cu forta . S-ar chema viol cu siguranta . Multumesc ca am gasit puterea sa ridic glasul sa spun adevarul chiar daca el doare .

Ma inclin in fata frumusetii , a inocentei si a inteligentei . Nu in fata prostiei .

Cred intr-unul Dumnezeu …. dar nu in prostia neo-pseudo-religioasa .

Dispretuiesc si mi-e mila de  cei ce rup . Ii respect pe cei ce au puterea sa invete , sa isi depaseasca limitele .

Mai presus de tot multumesc ca mi-am pastrat capacitatea de a iubi indiferent cat de tare  doare atunci cand cineva calca cu picioarele peste ea .

Un gând despre „Multumesc

Lasă un răspuns

