Asteptari

Ar trebui sa fie ceva despre new year resolution . Some kind. ..

Nu am . Ce  imi doresc am incetat sa mai sper ca s-ar indeplini , ce pot face ori fac ori nu si depinde de mine… si mai sunt lucruri pe care  nu le pot schimba . Resemnabila situatie.

Despre vreau sa vorbesc este cam ce am  vazut zilele astea . Si ce am citit .

Am citit o carte stranie: Zilele amantilor , Corina Ozon … stranie ,  fotografica reproductie a unei societati superficiale , bazata pe sclipici si in vesnica aleratura dupa chilipiruri (materiale si spirituale). Dar o carte scrisa bine si alert . Sa nu va sperie limbajul pe cei plecati din tara . Luati-l ca pe un update la realitatea mioritica cool 😀

Apoi mi-a sarit in ochi o reclama la emisiunea lui Maruta … baietanul asta candva, demult era un baiat destept care facea o emisiune de muzica buna pe TVR2 … si inca bine . Acum nu e decat o prostituata care pupa in fund fake „vedete” , panarame si curve de toate culorile . Absolut gretos !

Alta emisiune pe care telecomanda m-a oprit a fost ceva cu  prodanca ?! Ceva in care se plimba cu ma-sa pron america , pe care o vede deformat ca orice specimen de felul ei  si o face din perspectiva campaniei de deputat a mama-sii . Hai sa-mi bag bani la CEC !

Priveam si ma gandeam care ar fi prostul sa o voteze pe matracuca asta , monument de prost gust si mai presus de tot PROSTIE ?

Si ma pune naiba si dau cu google ca a fost votata si e bine mersi parlamentar .

Dar asta spune tot despre motivele pentru care Romania este ceea ce este ….

in rest fotografii de pitzipoance pe facebook la greu , disperate sa agate „fericirea”, fotografii penibile , de dive neintelese ramase cu dejetle proptite in gura . Cam cu ele vor ramane si anul asta . Bed news … nu asta se cauta pe „piata muncii” 🙂

Nu astept prea multe de la anul asta . Il las sa ma surprinda . Si deseori din pacate si un simplu mulumesc e surprinzator .

Lasă un răspuns

