Filozofii de vara

Ma intorceam de la job azi si ploua . Nu foarte tare ci doara asa de forma .  Ma gandeam la ce citisem mai deunazi pe blogul  lui Fran despre ploaie . Nu pot sa spun ca este in top 3 intre lucrurile favorite mie dar e e ok . Stiu oameni pentru care este o fericire  si binecuvantare . Ca aduce belsug si pot sa inteleg asta .

Imi place sa conduc , ma relaxeaza si gandurile imi zboara aiurea . Ma pot simti eu insumi fara sa interferez cu alte unde . Fara sa vad alte priviri . Fara sa ma critic . Cumva sunt intr-o perioada sensibila si asta ma face sa ma tin departe de orice ce m-ar putea rani.

Am lucruri de spus si mi-e teama ca le voi zice . Lucruri adevarate dar care pot rani . Nu toti sunt in stare sa ia adevarul in forma lui pura . Unii prefera sa se minta ,sa-l cosmetizeze, alti sa gaseasca vinovati ….Ce faci cand vezi pe cineva pregatindu-se sa cada ? Il lasi sa cada ? Intinzi mana chiar daca nu o vrea , chiar daca nu vede prapastia? Chiar daca  te va detesta?

Uite asta e o buna intrebare . Unde incepe si unde se termina . Unde se termina capacitatea de a darui fara sens.

Filozofie curata si fara raspuns .Dar doar ma stiti ca am pacatul filozofiei fara raspunsuri 🙂

E vara , e placut si ne bucura …Cel putin pentru mine ” summer girl” poate fi oricat de cald… e ok si nu ma deranjeaza .

Planuiesc vacanta pe care anul asta deabia in August reusesc sa mi-o iau ( si poate una si in Noiembrie cu putin noroc 🙂 )

In vara, la cererea expresa a  lui Mihail caut bilete pentru Jamaica . Deeh , nostalgii dupa Bob Marley spirit.

Bob Marley 🙂

So,Jamaica sa fie domnilor …

Montego Bay probabil …Rasfoiesc Tripadvisor  si incer sa gasesc cel mai relaxant loc cu putinta . Am nevoie de odihna fara doar si poate .

Lasă un răspuns

