Pe la vremea cu votarea am spus si argumentat de ce nu  !

Nu a trecut nici un an si au avut grija romanii verzi sa imi dea dreptate .

„De ce nu ma duc la vot ?

Din multe motive nu o fac . In primul rand pentru ca am convingerea ca MAJORITATEA romanilor isi merita destinul . Acei romani care se complac in „merge si asa” . Aceia care  sunt „smecheri” , care „se descurca ” carora nu le place ideea de a munci  . Acei romani care traiesc din „ciubucuri” . Aceia care traiesc din spaga. Fie ca vorbim de 10 lei sau de cateva milioane de euro . Tot spaga se numeste . Ei sunt cei mai multi . Si ei isi merita Romania .Ceilalti sunt in minoritate .Minoritate din ce in ce mai restransa .

Asa ca nu cred ca Romania ar fi pregatita pentru altceva si nici nu isi doreste altceva . Aspiratiile romanului fara scoala e sa devina „smenar” , al fitzosului VIP iar al celui scolit „corporatist” …asta e  cuvantul „cool” in Romania .

„Ce vrei sa te faci puiule cand vei fi mare?” CORPORATIST ! Asta daca  barza nu te-a adus  de mic in casa vre-unui baron PSD , PDL sau PNL . Sau al vre-unui tigan smecher .

Merita aceasta Romanie altceva ? Nu … Pentru ca ei nu vor altceva .

Pentru cei care sunt in minoritate , imi pare rau dar eu nu cred ca Romania va fi altcandva , altceva …

Daca in 90 am avut naivitatea sa cred in minuni aveam o scuza , varsta mea …acum nu am aceasta scuza . Experientele de  viata imi spun ca Romania nu se va schimba pentru ca nu se vrea schimbarea .Schimbarea inseamna sa muncesti pentru ea si la naiba , asta e greu de invatat !

Asa ca naivii care merg la vot nu au cu cine vota . Voi chiar nu realizati ca lupta se da intre clanuri(partide) cu putere ? Credeti ca jocurile nu sunt deja facute ? PDL ? PSD ?”

Politicieni  si vedete se intrec in a ne arat obrazul . Ba ca e musai sa sarim cu banu’ ptr tara  . Ba ca e musai sa nu votam . ca nu e tara noastra . Ba ca nu dam decat bani de biscuiti …

Oare daca punem mana de la mana si ii dam lui Mirciulica , motanul vesnic adolescent neterminat,  bani de un Ferrari … oare atunci avem drept de vot . Ca pana la capat se pare ca e suparat ca banii nu-s decat de biscuiti …

NU bani ci numarul lor este problema pentru romanii verzi .

In fine ei cu ale lor , noi cu iile noastre … A mai trecut un Carusel . Ne-am distrat si ne-am adunat bucurandu-ne de inca un an frumos .

1977082_925331550823532_3096288755084573662_n10246370_925339784156042_7018713567780302071_n11210467_925332047490149_7220574354989895359_n11425557_10153347662194799_2969982256313021905_o

Lasă un răspuns

