Family day

E opt jumatate. .. fetele , Andra si Bella, ┬ás-au trezit. …kind of ­čÖé

Sunt amandoua in canapea si privesc , jumatate adormite Tree House …desene animate­čśŐ

Ma voi mai bucura de scena asta inca vreo cateva saptamani doar . Pana e gata casa Stanestilor. Robert si Andra se vor muta la o strada distanta de noi . Casa e luata din decembrie dar renovarea ca sa fie asa cum si-au dorit a mai durat ceva . Rar am vazut oameni mai perfectionisti ca ei ­čÖé

Dar a iesit o frumusete si a meritat . Casa noastra este mare si am stat sa ne gandim la cateva alternative . Pana la urma am decis sa ii luam pe Cristi si Alex cu Bella sa locuiasca cu noi . Ei au vrut iar Bella o sa fie cea mai castigata . Oricum si acum petrece aproape jumatate de saptamana la noi.

A inceput din toamna clasele de gimnastica si e adorabila . Un copil la varsta asta este o sursa inepuizabila de nou .

Sunt -7 afara.  Vremea buna se intoarce .

Azi am planuit un drum la Ikea in State . Stanestii au nevoie de chesti marunte pentru casa , eu dupa mutarea lor am planuit ceva remodelari si schimbari . Plus ca trebuie sa schimbam mobilierul fetei . Acum e fetita mare si trebuie sa-i aranjam camera ca atare . Alt pat , alta mobila ­čÖé

Nu o sa le cumpar din state dar o sa decidem ce luam si o sa ordon online din Canada . Vin direct acasa . Plus am nevoie de ceva dulapuri noi in bucatarie . Cand mi-aduc aminte bucataria mea din Romania nu imi vine sa cred ca nu imi ajunge ce am aiciÔś║Dar asa e .

Casa mea e ca o gara acum. O gramada de lucruri cumparate pentru casa noua a celor mari . Garajul e plin ochi de tot felul de chesti pentru casa lor care asteapta instalate. Mai au de terminat de instalat bucataria noua , hardwood flooring si apoi instaleaza appliance-urile . Si marea mutare dupa. O casa noua este o provocare . Excitement dar si bataie de cap .

Nu imi vine sa cred ca e jumatatea lui februarie . Nu am simtit iarna asta mai deloc .

Romania pare din ce in ce mai departe dar povestile ei continua sa ma intristeze intr-un anume mod . Cam cum as privi un prieten vechi cazut in patima betiei si pe care stiu ca nu il pot ajuta dar te doare . Si el cade mereu mai jos desi ai fi putut jura ca niciodata nu se poate mai rau decat atat.

 

 

 

Anun╚Ťuri

Las─â un r─âspuns

