Ce sunt eu 

Ieri cineva imi vorbea de voluntariat si lucruri umanitare . Recunosc ca am in mine o parte aventuroasa care si maine m-ar impinge sa fac asta.  

Dar azi , privind-o pe Bella , alaturi de mine la teatru de papusi , am inteles ca aventura mea acum este alaturi de ea , alaturi de familie . Pot face lucruri pe care nimeni nu le poate face acum .

Pot avea rabdarea de a aduce in viata ei lucruri care ii vor intregi personalitatea . Nepotii mei vor avea nevoie de bunica . Iar asta poate fi o aventura si o menire la fel de importanta ca cea umanitara .  Nu poti face bine altora atat timp cat ai tai au nevoie de tine . 

Deci ce sunt eu? Femeie , mama , bunica …poate cand ei nu vor mai avea nevoie de mine voi darui si altora din mine ….dar pana atunci mai sunt multe de facut.  

Lasă un răspuns

