Halloween

Asta a fost primul an cand am fost de-adevartelea cu Halloween … Nu am stat pe acasa , mi-am luat pe zurli de mana si am plecat . Cu trick or treat . Si recunosc ca m-am simtit minunat .

M-am simtit iar copil bucurandu-ma de bucuria copiilor alergand din usa in usa . „Alta nana , alta ” . De invatat inca de la a 3a casa sa spuna „tic o tii ”  . Apoi placerea oamenilor de a primi copii . Uimirea copiilor descoperind decoratiile  .” More , nana . Come on ” 

I will do it again . Next year !

Lasă un răspuns

