Insomnii de sfârșit de an

Insomnii de sfârșit de an20150808_182053… ce îmi doresc sa fac in 2017 …
Sa ma opresc din alergat si sa incerc sa „traiesc mai încet „.
Sa descopăr lumea .
Sa ma bucur de fiecare clipa alături de copiii și nepoții mei . Sa redescopar lumea prin ochii celor mici . Bella acum si peste câteva săptămâni prin ochii celor două minuni fara nume inca dar cu atata personalitate 🤗 . A fi bunic este o lume noua in care miracolele apar cu fiecare zâmbet, cu fiecare privire .
Sa reinvat sa ma iubesc. Asa cum sunt .
Sa călătoresc. Indiferent ca e vorba de 10 km sau de 10000 km … oriunde exista o lume de descoperit. Si deseori ea este atât de aproape de noi.
Sa invat sa folosesc un aparat foto. Sa fotografiez nu sa fac poze. Sa le editez . Sa descopar lumea din nou . Sa creez amintiri. Sa le daruiesc.
Sa imi tin aproape oamenii pe care ii iubesc. Sa imi protejez familia . Fără ea am fi nimeni .

Lasă un răspuns

