Triple Nana #2017

Pe 12 Ianuarie dimineata hotarasem ca asta sa fie nickname-ul  si semnatura mea de fotograf . Bineinteles ca asta a devenit obsesia mea . Sa invat sa fac fotografie altfel , sa invat tehnica . Si ca un geaman capos ce sunt când ma apuc de ceva o fac cu obsesie . Si cine spune ca e usor sa treci de la modurile auto la setari ….nu stie ce vorbeste 😁😁😁😁

După-masă, in aceasi zi , grabiti , cu sase saptamani mai devreme , a venit pe lume dubla noastră. Niste luptatori grozavi , care mi-au rupt inima in trei cand i-am vazut . 

Acum stau într-un loc special numit NICU- neonat , terapie intensiva  in traducere cu sistemul romanesc. Parintii au acces la ei nelimitat. Practic aproape  24 de ore fără restricții (doar la schimburile de tura nu au acces ) . O atat de mare deosebire față de izolarea impusa in sistemul românesc medical…

Sunt cei mai frumosi copii din lume. Normal , sunt nepotii mei doar . 

Deci Triple Nana#2017 invata si se antreneaza sa faca cele mai frumoase fotografii celor mai frumosi nepoti din lume .

Un gând despre „Triple Nana #2017

Lasă un răspuns

