Yeap , I’m alive

 Nu stiu de ce nu imi mai fac timp sa scriu . Probabil pentru ca in vartejul cotidian uiti sa mai faci lucruri marunte care iti fac placere .

 Cred ca viata obisnuita pe care o impart intre jobul care imi face placere ( inca 🙂 si adorabilii mei nepoti imi ocupa tot timpul si ma indeparteaza de scris . Daca as putea mi-as petrece timpul doar sa ii vad cum cresc, cum descopera ei lumea , cum o cuceresc … uitand ca eu deja am inceput numaratoarea inversa .

In rest petrec cu fotografia care e parte din sufletul meu pentru ca se amesteca cu copii , gimnastica si comunitatea din care fac parte .

/https://www.facebook.com/triplenana2017

Planuri nu imi fac , prefer sa traiesc si sa vad ce viata vrea sa imi dea .

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.