Anii copilariei noastre

Duminica am fost la o aniversare a unei printese care a facut doi ani . O stiu de cand era in burtica la mamica ei (prietena de a noastra) .Saptamana trecuta am bantuit magazinele de jucarii in cautarea cadoului”perfect” . Fara sa vreau mintea mea s-a intors in trecut . La anii 70 in care un cunoscut imi adusese un catalog La redoutte unde priveam ca intr-o biblie jucariile pe care doar mi le imaginam cum ar fi .
Apoi ma gandeam la vitrinile jucariilor noastre de atunci cu aceleasi cateva modele care existau in fiecare casa de copil . Apoi imi aminteam cat de frustrata eram ca parinte ca nu pot sa-i cumpar moantzei mele mici papusi asa cum as fi vrut si ar fi meritat …Era un copil tare bun .Niciodata nu ar fi cerut dincolo de primul nu . Nu negocia si nu se targuia . Dar eu ca parinte imi simteam frustrarea din plin ca nu puteam sa-i ofer mare lucru chiar si dupa anii revolutiei .Nu erau in magazine si cand au fost nu aveam niciodata destui bani .
Mi-e dor de anii copilariei Moantzei mele . As vrea sa-i intorc si sa-i umplu de jucarii frumoase . As vrea sa stie cat de mult o iubesc , cat de mult a insemnat venirea ei in lumea asta …
Adulti si copii , toti desfaceau intr-o feerie jucariile de parca s-ar fi reintors in lumea copilariei . Cred ca o bucatica din copilul care am fost ramane mereu vie in noi ,Trebuie doar sa stim sa-l trezimdin cand in cand din cinism, pragmatism si mercantilism .

4 gânduri despre „Anii copilariei noastre

  1. Sa sti ca pana la urma toti ramanem copii.In momentul in care le iau fetelor mele cate un joc sau o jucarie, eu sunt primul care il incearca.tinand cant ca noi am copilarit mai mult pe vremea raposatului si nu prea am avut jucariile care sunt acum pe piata,este de inteles de ce ….

Lasă un răspuns

