Zi de vara …pana’n seara !

Dragele mele narcise ….

Nu e gresit titlul …ziua de azi a fost atipic de calda .Si prin linistea din Vinerea Mare (la propriu ca parca nu misca nici musca in oras ) am incercat sa pregatesc bucate pentru Pasti .Familionul la pescuit…Al batran cu ginerele si copii au plecat sa se lupte cu balaurul si sa-l aduca acasa (si l-au adus !!!).
Eu? La chesti simple si banale ..la udat prin gradina una , alta de se trezesc la viata . La cantat si descantat ciresului plantat in spate . Ca doar nu poate trece un an fara sa mai plantam ceva ,nu ? Maine cred ca fac ceva pasi catre Home-Depot .E acolo un liliac ce mi-a facut cu ochiul !Poate …daca nu … next week !
Mi-am admirat apoi mandra leusteanul si florile aproape inflorite si am trecut la bucatareala si cozonaceala …ca-n fiecare an !
Afara , in spatele casei se inaltau zmee si parca mi-as fi dorit sa las totul balta si sa stau sa le privesc luptandu-se cu vantul .
Si singura prin casa ,cu Sheeba si batrana matza (sare de 17 saraca dar inca e sefa peste toate !) import from Colentina , am trecut si peste zi de vara …pana’n seara !
5 gânduri despre „Zi de vara …pana’n seara !

Lasă un răspuns

