Schumacher pe sosele :)

Dupa „aproape ” 50 de ani de viata (48 dar la atatia nici nu mai conteaza 2-3 in plus sau minus 🙂 ), dupa 5 ani de Canada mi-am invins frica de condus si de ieri sunt mandra posesoare al unui G2 !
 In Romania nu am condus niciodat si nici nu am avut permis . Nu am avut masina niciodata asa ca permis era ca si chelului tichie de margaritar !
In Canada de 5 ani de cand sunt ma resemnasem ca eu o sa fiu una dintre cele fara permis „forever „… DAR am prieteni buni care m-au incurajat si mi-au zis ” Fata cum sa nu dai ?! ” Conduc ele chinezoicele si tu nu ? (adevarul e ca  sunt cele mai antitalent ) .
Asa ca acu un an dragul barbat al prietenei mele , impins saracul de la spate de nevasta (dar si de mila pentru o neajutorata ca mine :)) ) , si-a pus copilul in spate si m-a asezat la volan . Draga de ea Toto , ea a fost prima mea pasagera .

Asta era acu un an si m-am plimbat de vreo 3 ori . Dar era primul meu sofat! A venit iarna si am renuntat …Cu saracul omul meu nu aveam nervi sa urc pe atunci :))  Sau pe el nu-l tineau …habar nu am 🙂
Asa ca anul asta prin iunie am zis :stop joc si am inceput sa iau cateva ore .
Primele ore de sofat erau din cascadorii rasului dar au inceput sa-mi placa si am prin curaj ! Si intr-o zi dimineata cand plecam la servici i-am zis omului : Da-mi cheile ! L-au trecut pe el ceva ape dar un lucru stie dupa 27 de ani : Cu nebuna nu te pui cand vrea ea ceva ! . Si am inceput sa conduc ! Cu el in dreapta suportandu-mi toate greselile , vorbind prea mult  pentru gustul meu 🙂 Dar am supravietuit si eu si el fara sa ne incaieram  .
In septembrie am  decis : 11 octombrie , Ziua cea Mare ! Programat examen , primul din viata mea de sofer .Musai si obligatoriu ! Frica pe mine grupa mare !
DAr am zis ca e musai !
Eu nu mi l-as fi dat , sincera sa fiu …parallel parking ? doar daca aveai imaginatie puteai sa spui ca este :))) si alte cele maruntisuri  DAR cred ca de ceva s-a convins …pericol public nu sunt 🙂
So … cum zice barbata-miu : feriti e Schumacher e pe sosele in Windsor !
Stiu ca pentru multi e o nimica toata , un ‘must to have” la 18 ani dar pentru mine e  una dintre cele mai grozave frici si neincrederi invinse in viata mea .
Si cand mi-a zis :

Congratulations !!! 

imi venea sa o iau in brate pe examinatoare si sa chiui . Stupid si prosteste dar  chiar m-am bucurat !
4 gânduri despre „Schumacher pe sosele :)

  1. ba nu e stupid deloc.felicitari!eu nu am drum prin windsor deci sunt in siguranta,da ' poate "dai" peste tzipi pe acolo.(hi,hi,hi-sper ca stii de gluma).pentru gluma asta ,cred ca mi-as lua "ceva" de la canadienii astia "superinteligenti".Lasa frica si condu si iarna ca prinde bine.Bravo!

  2. Doamne fere :-):-):-):-) las sa stea in Toronto .Vrei sa se strice vremea in Windsor 🙂 ?Cat despre glume ,canadienii tin la ele si inca cum 🙂 ai sa vezi cu timpul . Oricum , daca aveti drum prin Windsor vreodata sunteti safe si poarta va e deschisa .:-)

  3. Come on … trebuie sa mai astept un an ptr G full deabia am prins curaj ptr G 2 :-):-):-) dar e un mare plus recunosc . Trecem si blogul tau daca promiti sa "scriezi "si matale mai des 🙂

Lasă un răspuns

