Just for fun …

Eu am o ” buba ” …nu ma pot niciodata multumi doar cu ideea de odihna …Nu pot merge intr-un loc despre care nu stiu inainte cam ce ar trebui sa stiu …Un pic de istorie , cunoastere … lucruri care ma fac sa calc intr-un loc nou cu respect  si curtoazie fata de valorile lor .
Este minimum de efort pe care un om civilizat ar trebui sa-l faca cand calca intr-o „casa noua” pentru el .
Asa ca degetele m-au „mancat” si am inceput sa scormon pe internet …

 Am gasit filmul asta (in mai multe parti) care nu a facut decat sa-mi trezeasca si mai mult curiozitatea . Spania , Franta ,  Africa  toate amestecate intr-o istorie zbuciumata . Interesant si provocator .
Tot zilele astea am descoperit un serial grozav : Borgia  … facut de Canal+ de francezi si germani dar cu distributie americana
http://en.wikipedia.org/wiki/Borgia_(TV_series)
 L-am vazut pe neresuflate la propriu . Doua serii intr-un weekend . In ceea ce priveste filmele sunt la fel ca si cu cartile : cand imi place ceva nu pot lasa din mana pana nu termin iar cand se termina regret ca l-am terminat !
http://www.imdb.com/title/tt1736341/reviews
Asa ca pentru cei pasionati de drama istorica  si o perioada fascinanta recomand ecranizarea Canal +
http://movies.netflix.com/WiMovie/Borgia/70208792?locale=en-US&mqso=81000230&awmatchtype=b&awnetwork=g&awcreative=26068688708&awkeyword=%2Bborgia%20%2Bnetflix&awposition=1t1&awexpid=&awdevice=c&awcampaignid=121071908&gclid=CMuF1qz4wLcCFSJlMgodol8ADQ

Un gând despre „Just for fun …

  1. Si eu fac la fel cand descopar un serial care imi place. Asa am vazut Game of Thrones, o serie intr-un weekend si apoi m-am apucat de carti ca nu mai aveam rabdare sa astept HBO-ul sa scoata si seriile urmatoare. Nu mai zic de Sherlock, serialul britanic, ca am vazut ambele serii de 2 ori in aceeasi saptamana. 🙂 Noroc ca sunt serii scurte in stilul englezilor.

Lasă un răspuns

